Geef het e-mailadres waar we het seintje naar toe moeten sturen.

Dit is geen geldig e-mailadres!

U wordt per mail op de hoogte gesteld wanneer dit artikel weer beschikbaar is!
×

Titel

Text

Bestellen en verzenden

Bestellen
Bestellen bij De Roos Modeschoenen.nl  is heel eenvoudig.
Volg de stappen uit het bestelproces. Uw bestelling wordt definitief op het moment dat de producten zijn betaald. Bestellingen die op werkdagen vóór 13.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verstuurd. Indien dit om een of andere reden niet lukt wordt u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld via e-mail.
De verzendingen van uw bestelling lopen via DHL. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden.
Als de betaling niet in één keer goed gaat, bijvoorbeeld door het wegvallen van de internetverbinding of omdat er iets mis is gegaan tijdens het betalingsproces, dan wordt de bestelling niet gereserveerd.

Betaalmogelijkheden

Alle prijzen zijn inclusief BTW. We bieden de mogelijkheid te betalen via:

– iDEAL – u betaalt dan via uw eigen bank;

– Overboeking via de bank – uw pakket wordt verzonden zodra de overboeking bij ons binnen is.

– PIN- Bij afhalen in onze winkel kunt u gebruik maken van Pinnen

– Contant- Bij afhalen in onze winkel kunt u terecht met euro’s

Bezorgkosten

Voor verzendingen binnen Nederland brengen wij voor bestellingen met een
verkoopwaarde van meer dan € 75,- geen bezorgkosten in rekening.

Voor bestellingen onder de € 75,- en alle afgeprijsde artikelen brengen
wij € 6.45 aan kosten in rekening. Deze worden bij retournering niet
terugbetaald.

Voor een bestelling naar België brengen wij € 15,- bezorgkosten in rekening.

Klachten en Garantie
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt.
Wij adviseren u om de geleverde producten na ontvangst te inspecteren en eventuele gebreken meteen via e-mail te melden bij info@de-roos-modeschoenen.nl. Wij nemen per omgaande contact met u op om verdere actie te bespreken.De algemene garantie is 6 maanden na aankoop. Gebreken die door een materiaal- en/of een productiefout veroorzaakt zijn, zullen vakkundig worden hersteld. Indien dit niet mogelijk is zal een vervangend product worden verstrekt. Indien dit ook niet mogelijk is ontvangt u het aankoopbedrag terug. Slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en klachten veroorzaakt door ondeugdelijk gebruik van schoenen zijn geen klachten en zullen door ons dus niet als zodanig behandeld worden.Indien u niet tevreden bent neemt dan zo snel mogelijk contact met ons op. Uiterlijk binnen 1 werkweek zullen wij op uw klacht reageren.